Lytinė sveikata

Žmogus – lytinė būtybė, todėl, jei norime gyventi pilnavertį gyvenimą, reikia rūpintis lytine sveikata. Labai dažnai dėl neatsakingo požiūrio nukenčia ne tik lytine liga sergantis asmuo, bet ir jo partneris. Todėl būtina išsivaduoti iš pasenusio mąstymo, kad lytinė liga yra gėdinga, slėptina. Reikia išties išmokti mylėti save ir kitą žmogų, kad neleistume jokiai ligai žaloti mūsų ir mūsų mylimų žmonių gyvenimų. Tad jei Jums kilo abejonių dėl savo lytinės sveikatos būklės, nedvejodami ir nesidrovėdami kreipkitės į mūsų kliniką, kur diskretiškai, profesionaliai, ir kofidencialiai Jus konsultuos gydytojas.

Paslaugos:

• Lytiniu keliu plintančių infekcijų: chlamidijų, gonorėjos, mikoplazmų, ureaplazmų, trichomonų, sifilio, herpes virusinės infekcijos, kandidozės ir kt. diagnostika ir gydymas.

• Lyties organų darinių (užkrečiamojo moliusko, anogenitalinių kondilomų, fibromų, hemangiomų, papilomų ir kt.) diagnostika ir gydymas (vietinėmis medikamentų aplikacijomis,  elektrokoaguliacijos, lazerio destrukcijos metodais).

• Lyties organų lėtinių odos / gleivinių ligų (žvynelinės, plokščiosios kerpligės, sklerozinės ir atrofinės kerpligės ir kt.) diagnostika ir gydymas.

Tyrimai:

• mikroskopiniai lyties organų išskyrų tyrimai;

• kombinuotas chlamidijų, gonorėjos, mikoplazmų, ureaplazmų, trichomonų DNR nustatymas;

• ureaplasmų ir mikoplasmų identifikavimas ir jautrumo antibiotikams nustatymas;

• žmogaus papilomos viruso (ŽPV) genotipų nustatymas;

herpes simplex ½ DNR nustatymas PGR metodu;

• įvairūs kraujo tyrimai: hepatitų žymenys, sifilio ir ŽIV tyrimai;

• dermatoskopinis anogenitalinių darinių tyrimas;

• biopsijos.

Comments are closed.